Ondernemers-adviseur
Ben jij op zoek naar een boeiende carrière binnen een dynamisch en familiaal accountants- en advieskantoor? Bij Lambregts & Robben verwelkomen we jou graag in ons team, waar we ons inzetten voor de Kempische KMO ondernemer. Met vestigingen in Turnhout en Oud-Turnhout, werk je in een hecht team van professionals die niet alleen zorgen dat de cijfers kloppen, maar ook waardevol advies geven over alle zakelijke aspecten van onze klanten.
Ons kantoor trekt resoluut de kaart van het digitale boekhouden. Een bewuste keuze met het oog op de toekomst. Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe ervaren collega met strategisch inzicht en een hands-on aanpak, een voldoende digitale mindset en vooral een gezonde drive, om aan de slag te willen gaan in ons Lambregts & Robben team.
Als Ondernemersadviseur, sta jij als sleutelfiguur voor kwalitatieve dossiers en financieel maar zeker ook strategisch advies. Je hebt een helikopterview, vertaalt cijfers en kansen in de taal van de klant, en bent het aanspreekpunt voor ondernemers die vooruit willen.
|
Jouw advies-rol en takenpakket bestaat uit:
-
Het begeleiden van ondernemers bij financiële vraagstukken en groeistrategieën, vertrekkende vanuit bedrijfsmatige financiële analyses
-
Detecteren van inefficiënte bedrijfsprocessen, financiële kansen en risico’s en proactief voorstellen doen tot optimalisatie
-
Actief zoeken naar nieuwe samenwerkingsmogelijkheden en aanvullende diensten voor klanten
-
Fungeren als vertrouwenspersoon en eerste aanspreekpunt voor ondernemers, in samenwerking met interne en externe experts, om klanten zo breed mogelijk advies te kunnen bieden
-
Continu up-to-date blijven met markttrends en ontwikkelingen in de accountancysector en brede kennis opbouwen en onderhouden over bedrijfsvoering in diverse sectoren. Daarnaast zorg je ook voor kennisoverdracht richting je collega’s
-
Je werkt nauw samen met de dossierbeheerder en/of eindverantwoordelijke op het dossier om de ondernemer bij te staan in zijn of haar strategische vraagstukken
Je krijgt bij ons de ruimte om jouw eigen stijl als adviseur te ontwikkelen en je klanten op maat te bedienen. We moedigen je aan om initiatieven te nemen en mee te denken over verbeteringen van onze diensten op kantoorniveau.
|
Nog steeds aan het lezen? Mooi zo! Kan jij je ook in onderstaande zaken vinden? Dan gaan we sowieso graag met jou in gesprek:
-
Je kan minstens 5 jaar ervaring voorleggen in een adviserende rol of een gelijkaardige functie binnen het bedrijfsleven
-
Je hebt een bachelor- of masterdiploma in een economische richting
-
Je hebt een uitgebreide kennis van financiële processen en kan vlot analyses maken aan de hand van softwaretools zoals Bizzcontrol, Companyweb, Intellifin,…
-
Je toont een klantgerichte ingesteldheid en communiceert helder en correct. Je beheerst het Nederlands perfect en kan vlot communiceren in het Engels
-
Je werkt graag analytisch, probleemoplossend en strategisch
-
Je neemt beslissingen met zelfvertrouwen en natuurlijke verantwoordelijkheid
-
Je bent een betrouwbare sparringpartner voor zowel klanten als collega’s en stimuleert kennisdeling, persoonlijke groei en samenwerking binnen ons veelzijdige team.
|
Kan je meerdere punten hierboven afvinken? Dan mag je je hieraan verwachten:
-
Bij ons geen lange, zenuwslopende sollicitatieprocedures. We plannen snel een rechtstreeks gesprek in met Lieselot, onze HR-verantwoordelijke, over waar jouw kennis, uitdagingen en toekomstplannen liggen
-
We bieden een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur. Voor deze rol staan wij ook open voor een samenwerking op freelance-basis
-
Je kan rekenen op een flexibel en competitief salarispakket, aangevuld met een aantal mooie extralegale voordelen zoals o.a. een bedrijfswagen en tankkaart, een uitgebreide hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, onkostenvergoeding, fietsvergoeding
-
Een persoonlijke en professionele aanpak, startend bij jouw onboarding
-
Ruimte voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling
-
Vertoeven in een moderne en digitale werkomgeving, samen met een hulpvaardig en gezellig team
-
Een uitdagende functie met veel autonomie en impact, in een groeiende en veranderende context
-
We bieden jou graag de mogelijkheid tot thuiswerk zodat jij jouw ideale work-life balance kan creëren
Ben jij overtuigd? Mail dan jouw cv en motivatie naar lieselot@lambregts.be.
Wil je geen tijd verliezen of heb je geen recent CV? Geen probleem!
Bellen kan uiteraard ook.
Dit kan op het nummer 014 43 96 60. Vraag naar Lieselot.

Benieuwd naar de sfeer bij ons op kantoor?
Luister alvast naar onze eigen Spotify playlist of volg ons via onze socials.