top of page

Digital-minded dossierbeheerder

Bij Lambregts & Robben kom je terecht in een accountants- en advieskantoor, gevestigd in Turnhout en Oud-Turnhout, voor de Kempische, familiaal gedreven KMO ondernemer.

Je werkt in een team van accountants die niet enkel zorgen dat de cijfers kloppen, maar die ook correct advies geven omtrent alle zakelijke aspecten van een business.

Ons kantoor trekt resoluut de kaart van het digitale boekhouden. Een bewuste keuze met het oog op de toekomst. Daarom zijn we op zoek naar iemand met een digitale mindset, een gezonde portie nauwkeurigheid en een goed inzicht in waar ondernemers vandaag écht nood aan hebben in deze sterk evoluerende tijden.

|

Hoe kan jouw job als digital-minded dossierbeheerder eruit gaan zien?

Binnen ons kantoor krijg je een grote vrijheid en verantwoordelijkheid in je job als dossierbeheerder. Je volgt klantendossiers A tot Z op, maar nog belangrijker: je denkt mee na met onze klant. Naast je standaard takenpakket, hou je er ook van om te groeien en te blijven bijleren. Je zal de kans krijgen om verschillende rollen op te nemen binnen het team. Denk daarbij aan onze ‘eilandcoaches’, die het klankbord vormen voor de medewerkers en een soort filter zijn richting de vennoten, Jan, Filip en Kelly. Alles draait om jouw kunnen én willen. De opleiding en begeleiding voorzien wij.

|

Nog steeds aan het lezen? Mooi zo! Kan jij je ook in onderstaande zaken vinden? Dan gaan we sowieso graag met jou in gesprek:

  • Je hebt al enkele jaren relevante werkervaring op je teller staan

  • Je behaalde een bachelor of masterdiploma in een economisch relevante richting

  • Vertrouwen en discretie staan bij jou op nummer één

  • Je bent gemotiveerd en enthousiast om digitaal mee te evolueren met onze klanten

  • Je bent klaar om elke dag met plezier naar je werk te vertrekken

  • Je hebt kennis van een boekhoudtool, kunnen werken met Adsolut is een pluspunt

  • Je wil meer dan een dossierbeheerder zijn. Teamwork makes the dream work! 

|

Kan je alle punten hierboven afvinken? Dan mag je je hieraan verwachten:

  • Bij ons geen lange, zenuwslopende sollicitatieprocedures. We plannen snel een rechtstreeks gesprek in met één van onze vennoten, over waar jouw kennis, uitdagingen en toekomstplannen liggen. Indien interesse, krijg je ook de kans om met één van je toekomstige werkbuddy’s te sparren. Zo word je meteen ondergedompeld in waar ons kantoor voor staat. Handig, niet?

  • Een persoonlijke aanpak, startend bij jouw onboarding

  • Vertoeven in een moderne en digitale werkomgeving, samen met een hulpvaardig en gezellig team

  • Meewerken met de vennoten aan complexere dossiers en/of de mogelijkheden om verschillende rollen op te nemen binnen ons kantoor

  • We bieden jou graag de mogelijkheid tot thuiswerk zodat jij jouw ideale work-life balance kan creëren

  • Een interessant salarispakket dat met jou kan meegroeien, aangevuld met een aantal mooie extralegale voordelen zoals o.a. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, onkostenvergoeding en een mobiliteitsplan (auto/fiets)

Ben jij overtuigd? Mail dan jouw cv en motivatie naar filip@lambregts.be.
Wil je geen tijd verliezen of heb je geen recent CV? Geen probleem!

Bellen kan uiteraard ook.
Dit kan op het nummer 014 43 96 60. Vraag naar Filip.

Business Shots-15.jpg

Benieuwd naar de sfeer bij ons op kantoor?

Luister alvast naar onze eigen Spotify playlist of volg ons via onze socials.

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page